Saturday, March 15, 2014

kalau sanggup baca...baca lah...kalau tak jangan kay...ini sekadar menghabiskan masa lapang kamu je...

BISMILLAHHIRAHMANNIRAHIM.....
(dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani)

Assalamualaikum w.b.t

           Setelah lama blog saya ni lapuk lagi berhabuk...baru sekarang kamu nk bukak ye wahai aimi yang rajin...heeee!!!bila da bukak blog kalau tak update pun tak guna gak kn...so saya berjadang untuk update je....mula-mula ingat malas nak bukak...tapi tiba-tiba je terkenangkan something yang saya terbaca beberapa bulan yang lepas(p/s : beberapa bulan ke????saya pun lupa sudah....bila last saya bukak blog ni...just da bosan...al-maklum la bukak email..kan ada link dengan blog...so tergerak hati gak nk bukak dan tengok ape sampah sarap yang ada dalam blog ni...heeee...sory ye para pembaca yang baca blog saya ni...ayat saya memang agak kasar sikit bila mengarut dalam ni...tapi lau rasa-rasa meluat tak payah baca noh....heeeee....saya pun tulis untuk diri sendiri je pun sekadar hilangkan bosan dan stress yang melanda sekarang ni...

         Okey...okey...kita mulakan cerita ape yang saya nak share dalam ni....tak payah nak tukar topik...adalah sekali tu saya tergerak untuk buka blog saya...yela dalam ni kan saya ada follow kawan-kawan saya...try la bukak sorang-sorang punya blog...fuyooo...saya ingatkan saya sorang je yang buat blog ni sebagai khazanah.....rupanya ada lagi ramai lagi yang buat blog diaorang macam khazanah...hahaha...sampai bertahun-tahun pun ada...dalam banyak-banyak blog yang saya tengok...tiba-tiba saya tergerak untuk bukak salah satu blog ni dan baca apa yang ada dalam tu....bila saya baca...ya Allah...sedih dan sayunya hati saya....maaf ye kawanku...saya bukan tak nak kawan or block or unfollow awak...tapi saya terpaksa buat macam tu untuk diri saya sendiri juga...kerana ia amat menyedihkan hatiku apabila membacanya dan mengetahui hakikat yang saya sendiri susah nak terima...so saya amik keputusan untuk jauhkan diri dari awak....tapi setiap apa yang awak coretkan adalah dari hatikan...so dari biarkan lama hati awak dan hati saya sakit...better we stop with the game that we all have been play for to long...if this is fate for us...we must accept it..;(

        Okey...kita cerita tentang saya yang sekarang ni...by the way i'm so happy with my life now...with my family n my friends...dengan my family sekarang ni...saya lebih rapat dengan my parents...and i'm so happy when my mother and father happy too...kalau nak cerita pasal my friends plak macam ombak lak...ada pasang ada surut...kejap kami rapat....kejap kami jauh...yelah masing-masing pun ada life sendiri kan....tak kan la kami ni nak melekat je sepanjang masa kan....dengan life saya as a student yang agak messy sekarang ni....i'm really busy this sem....dengan class....assigment...test...training volleyball lagi...i'm so pack right now...so sabtu and ahad la time saya untuk rehat dan santai-santai...sebab isnin sampai jumaat dah cukup pack..selasa dan khamis ada training...isnin dan rabu time to study and finish my homework..jumaat malam time tu enjoy...layan movie or balik kampung...yeeehaaaa!!!....that is my life in semester 5 ni...makin hari makin serabut dengan subject-subject yang ada...but...i'm really thankful becoz only one year more to go at unikl mfi in bachelor...after that i must go to the intra and i'm DONE!!!...tak sabar-sabar sebenarnya nak habis ni...sebab tak sabar tok kerja dan mulakan life sebagai orang yang berkerjaya...ONE DAY!!!...in shaa Allah...mudah-mudahan Allah permudahkan urusan saya sampai hasrat saya tercapai untuk mengembirakan ibu bapa saya...

        About my relationship pulak??????????yang itu...i have no comment about it now...sebab apa yang terjadi antara kami...biarlah Allah dan family saya aje yang tahu...apa yang berlaku sekarang ini sehinggalah masa hadapan saya hanya serahkan kepada-Nya...kerana saya hanya mampu merancang dan Allah s.w.t yang menentukan...so sekarang ni saya cuba untuk mendekatkan diri pada Allah dan cuba untuk berubah menjadi anak yang solehah...in shaa Allah...saya pun berharap agar si dia pun berubah menjadi anak yang soleh dan bertanggungjawab sekarang dan di masa hadapan dan yang paling penting dia dapat mendekatkan diri kepada Allah...Aamiin..


Sekian,terima kasih kerana sangup membuang masa anda...hihi